Οργανισμός Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης:
Μια Αναγέννηση στην Εκπαίδευση

Μέσα από τις προσπάθειες του Διεθνούς Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού με σκοπό τη βελτίωση της μόρφωσης σε παγκόσμια κλίμακα, η Τεχνολογία Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ εφαρμόζεται σήμερα σε περίπου 70 χώρες. Εφαρμόζεται επίσης σε ολόκληρα διδακτικά προγράμματα και σχολικά συστήματα. Επιπλέον και συνοπτικά, πάνω από τριάντα εκατομμύρια σπουδαστές έχουν πάρει μέρος στα προγράμματα αποκατάστασης του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης ξεπερνώντας αυτό που πριν συμβόλιζε το αδιέξοδο της εκπαίδευσης στη Δύση.

Ως ένα μικρό παράδειγμα του τι συμβαίνει όταν εφαρμόζονται οι τεχνολογίες του Λ. Ρον Χάμπαρντ για τη μάθηση και την παιδεία, μια μελέτη για τα σχολεία της περιοχής του Λος Άντζελες ανέδειξε ένα κέρδος 1,6 χρόνων λεξιλογίου και κατανόησης μετά από μόνο δέκα ώρες εκπαίδευσης στην Τεχνολογία Μελέτης, και σε μια περίπτωση ένας μαθητής κέρδισε πέντε χρόνια στα σκορ εξετάσεων μετά από είκοσι ώρες εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτές ανέφεραν επιπλέον μια συνολική βελτίωση στην ικανότητα των μαθητών για μάθηση, στην ικανότητα ανάγνωσης και μια εντελώς απρόσμενη βελτίωση της συμπεριφοράς μέσα στην τάξη.

Σε μια έρευνα που έγινε στην Αριζόνα έγιναν τεστ σε μαθητές που χρησιμοποιούσαν Τεχνολογία Μελέτης αμέσως μετά από την έναρξη μιας σχολικής χρονιάς και ξανά μετά από έξι μήνες. Τα αποτελέσματα ήταν εξίσου εκπληκτικά και τα στάνταρ τεστ ανάγνωσης αποκάλυψαν ένα μέσο κέρδος δύο ετών στην κατανόηση και στο λεξιλόγιο. Επιπλέον του τετραπλάσιου κέρδους από το αναμενόμενο, αυτό το επίτευγμα είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, αν σκεφτούμε ότι δεν παρασχέθηκε καθόλου ατομική διδασκαλία.

Σε μια τάξη της Νότιας Αφρικής, με μαθητές γυμνασίου που στερούνταν εκπαιδευτικών και κοινωνικών πλεονεκτημάτων, και οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν στις εκπαιδευτικές μεθόδους του Λ. Ρον Χάμπαρντ, τα κέρδη υπήρξαν εξίσου αξιοσημείωτα. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές σημείωσαν ένα ποσοστό επιτυχίας 91% στις εξετάσεις του Υπουργείου Παιδείας. Εν τω μεταξύ, μια ομάδα σύγκρισης χωρίς Τεχνολογία Μελέτης, τέλειωσε τη χρονιά με ένα απογοητευτικό ποσοστό επιτυχίας 27 τοις εκατό στις ίδιες εξετάσεις.

Στην πολιτεία Πουέμπλα του Μεξικού, μαθητές που συνήθως αποτύγχαναν, έλαβαν ένα μάθημα πέντε εβδομάδων στην εφαρμογή της Τεχνολογίας Μελέτης. Αμέσως μετά, τα αποτελέσματα των τεστ ξεπέρασαν κατά τρεις φορές τον εθνικό μέσο όρο και ο Υπουργός Παιδείας εφάρμοσε αφενός ένα πρόγραμμα Τεχνολογίας Μελέτης σε όλη την πολιτεία και, αφετέρου, ίδρυσε μια ακαδημία εκπαίδευσης δασκάλων μέσα στο ίδιο το υπουργείο.

Σε σχολεία με υποβαθμισμένο εκπαιδευτικό επίπεδο στην κοινότητα Κόμπτον, στο κέντρο της πόλης του Λος Άντζελες, η εφαρμογή της Τεχνολογίας Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ έφερε εξίσου εκπληκτικά αποτελέσματα: επίτευξη προόδου που αντιστοιχεί σε δύο χρόνια φοίτησης μετά από είκοσι με σαράντα ώρες μελέτης μερικού ωραρίου, και αυτό ανάμεσα σε απείθαρχα και σχεδόν αγράμματα μέλη συμμοριών.

Ο ρητός στόχος, μας λέει ο Λ. Ρον Χάμπαρντ, είναι να επιφέρουμε μια εξειδίκευση όσον αφορά τη χρήση και τη δόμηση της γλώσσας έτσι ώστε οι μαθητές να μπορούν να μεταβιβάσουν τις έννοιες και τις σκέψεις τους με σαφήνεια και διαύγεια. Περιττό να πούμε, μολονότι είναι πολύ θλιβερό, ότι το αντίθετο συμβαίνει πάρα πολύ συχνά, αφήνοντας ολόκληρες γενιές χωρίς πραγματική αντίληψη της τυπωμένης σελίδας ή της εγγενούς δύναμης των λέξεων. Λαμβάνοντας όμως υπόψη όσα μας άφησε ο Ρον, υπάρχουν πράγματι πολλές ελπίδες, εξού και συνοψίζει με πάθος λέγοντας: ας δώσουμε τη δυνατότητα στους νέους να χαρούν μια ζωή μάθησης και αγάπης για τον γραπτό λόγο. 

Για μια πλήρη ενημέρωση όσον αφορά τις λύσεις που έδωσε ο Λ. Ρον Χάμπαρντ για την εκπαίδευση, δείτε την έκδοση της Σειράς για τον Λ. Ρον Χάμπαρντ, Ανθρωπιστής: Εκπαίδευση, Μόρφωση και Πολιτισμός.

Οι εγκαταστάσεις του Διεθνούς Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης στο Σπάνις Λέικ της πολιτείας Μιζούρι: κέντρο του διεθνούς κινήματος σχετικά με την Τεχνολογία Μελέτης. Εδώ κορυφαίοι εκπαιδευτικοί από κάθε ακαδημαϊκό τομέα αποκτούν τα εργαλεία του Λ. Ρον Χάμπαρντ που αφορούν τη μάθηση και την παιδεία. Καθώς αυτοί οι εκπαιδευτικοί, με τη σειρά τους, εκπαιδεύουν συναδέλφους τους, εκατομμύρια άνθρωποι υλοποιούν το όραμα του Λ. Ρον Χάμπαρντ να αντιστρέψει την «ολοκληρωτική παρακμή της εκπαίδευσης στη Δύση».